lauantai 15. joulukuuta 2012

Onnistunut 'koodaja'

Kylläpäs se aika kuluu nopeasti kun on kiire! Oikeastaan mulla ei varsinaista kiirettää ole ollut, mutta pakollisia tehtäviä sitäkin enemmän. Muutama joulukorttikin pitäisi vielä väsätä ja lahjat paketoida. Lisäksi mulla on hieman kiire yhden kirjan lukemisella. Pitäisi huomenna olla tehty siitä essee... Ja oon lukenu sen puoleenväliin...

Viimeinen koe meillä oli perjantaina ja toivon, että saan sillä jonkun ysialkusen kun en oo viellä kertaakaan tän lukuvuoden aikana saanut kokeesta 8jtn. ja haluaisin pitää sen linjan. Vähän pelotti enkunkokeen kanssa kun opettaja pelotteli hirmusti, että oli suurimmalla osalla mennyt kokeet huonosti. Helpotukseni olikin valtava kun 9- näin siellä yläkulmassa kököttävän. En halua pudottaa yhtään arvosanaa kun meinaan todellakin keväällä Ressun lukioon pyrkiä.

Kukaan teistä ei varmaan jaksa lukea näitä mun ihania koearvosana päivittelyjä, mutta kirjoitan niitä tänne silti. Oi miksi, miksi? Ö.ö Tänään käväisin mun toisen 3v serkkuni synttäreillä ja voi herranjumala siellä oli pieniä ipanoita. Mun iskän suku on jotenkin selvästi lisääntymisvaiheessa... Tyyliin 7-10 (en pysynyt laskuissa) alle 6 vuotiasta juoksi siellä kämppää ympäri. Olisi varmaan pitänyt ottaa kamera mukaan, mutta kun mamma on myös innokas valokuvaaja niin jätin kerrankin homman ja tyydyin herkuttelemiseen :D Joskus hei näinkin päin! Tämä siis selittää, miksi mulla on täällä näitä ikivanhoja kuvia ^^'


Aamulla olin jotenkin ihan koomassa. En saanut mitään tehtyä eikä harmaa ilmakaan piristänyt mieltä. Nyt mun mieliala onkin parenki kun sain selvitettyä viimeinkin, miten nuo toiminnot saa näkyviin tohon tekstin alapuolelle! Oon nimittäin varmaan muokannut tätä mallia niin, että normi lisäystapa ei toiminut. Tämän blogin kommenteista löysin kuitenkin viimein koodin, jolla sain ne näkymään! Jeejee! Tunnen itteni koodausneroksi. Noilla voittekin sitten ilmaista mielipiteitänne, vaikka ette jaksaisi kommentoida :))

Nyt menen kattoman Olipa Kerran- ohjelmaa. En ole vieläkään muodostanut mielipidettäni, että tykkäänkö siitä. Se riippuu vähän jaksosta. Oikeesti en malta odotella joulua, kun vähän arvelen, että saattaa vamppisten kaudet löytyä paketista <33 Sen parempaa sarjaa ei oikeasti ole. Satuin eilen katsomaan leffa (peaceful warrior) , jossa oli se Stefanin näyttelijä sivuroolissa, ja mulle tuli hirmunen hinku saada katsoa vamppiksia!
Joulua odotellessa siis! Hyvää viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer