maanantai 3. joulukuuta 2012

Niin kylmä, että lapanen jäätyy ovenkahvaan

Vika 'vapaa'päivä on nyt siis mulla käynnissä. Onneksi ei täytynyt mennä jäätymään kouluun, sillä vielä silloinkin kun mä heräsin niin pakkasta oli -17 astetta. Ihan kiva -.- Menin kuitenkin hetkeksi ulos vähän myöhemmin kun mulla on tälläkin hetkellä käynnissä operaatio jäälyhty. Veikkaan, että meillä ei kohta riitä kynttilät lyhtyihin.. Mutta tämä on siis selitystä otsikolle. Olin just nimittäin tulossa sisälle kun hieman märkä villalapanen juuttu kahvaan kiinni. Siinä sai ihan kunnolla repästä, että lähti irti ^^'

Huomenna mulla on bilsankoe, joten tälläkin hetkellä mun pitäisi olla lukemassa. Sen sijaan oon kattonu Bondin, lukenut kirjaa, syönyt pitsaa ja dataillut. Mun koulupäivä taitaa alkaa vasta silloin kun muilla loppuu.. Halusin kaiken ton lisäksi vielä väsätä joululahjalistaa (meni kaks tuntia, kröhöm...), joten tässä se nyt sitten tulisi :) Sori ihana laatu... >.<

  • Vampyyripäiväkirjojen kaudet 1-3 dvd:llä <3 Oon ehdoton vamppisfani.
  • Toivon aina vaatteiden ja kirjojen sijasta lahjakortteja. Mulle parempi kun saan ite valkata ^^
  • Thomas Sabon korut ja muutkin esim. glitteristä ostettavat
  • Piirrustusvälineitäää!! Lyikkäri- ja kuivapastillisarjat tommosen kivan nuken kera, millasen oon aina halunnu xD
  • Tommosia söpöjä kuulokkeita ei koskaan voi olla liikaa
  • Oon jo kauan halunnut kunnolliset lenkkarit juoksemiseen. Sellaiset siis tilauksessa :D
  • Muffinssipelti, vai miksi noita oikein kutsutaan. Haluan saada tehtyy kivoi muffinssei
  • Suklaaaaaaataaaaaaa! Sitä on vaan pakko olla jouluna. Varsinkin kun mun karkkilakko loppuu sillo ;)
  • Philipsin wake-up lamppu olisi niin ihana talven synkkiin aamuihin
  • Päiväpeittoja mulla on vain kaksi ja nekään ei ole mitään hyviä. Haluan kunnollisen ja nätin!!!
  • Tänne ehdottomasti tollaset söpöt silmälaput <33


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer