tiistai 11. joulukuuta 2012

Joulutunnelmissa keskellä arkiviikkoa

Olen niin onnellinen, että sain viimeinkin kaikki mun joululahjat ostettua!! (Niin... Enhän aloittanut kuin vasta syyslomalla ^^') Lisäks olen ihan superhybertyytyväinen niihin. Tuhlasin tänä vuonna hieman enemmän rahaa, kun mulla on edelleen hieman kesätyörahaa jäljellä, ja halusin kerrankin ostaa kivat joululahjat. Yleensä kun on menty melkein tikkarilinjalla... Vaikka eihän sinänsä siinäkään mitään vikaa ole, koska idea on tärkein, mutta välillä tuntuu, että joihinkin ideoihin tarvii pientä pääomaa ;D

Sen lisäksi sain eilen luettua ihanan kirjan ja tänään lainattua kaksi pitkään lainauslistalla ollutta :) Edes lumisade ei paljoa haitannut menoa. Itseasiassa ihan kiva, että ei tule sateena kun sitten tulisi vaan hirveät loskakelit. Oon siis ihan älyhyvällä tuulella täällä (käytän liikaa tollasii megahyber sanoi) ja lauleskelen joululaului.

Mun pitäis kyllä vielä tänään saada hirveesti juttuja tehtyä. Muutama koulutyö, gerbiilit, imurointi ja korttien tekeminen. Jäiiiiks. Taidankin mennä nyt heti touhuamaan. Moiks :))

PS: Kuva on weheartista, koska omia ei valitettavasti ole :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer