perjantai 21. joulukuuta 2012

Elossa ollaan!

En ole siis kuollut minkään maailmanlopun seurauksena, vaikka en ookaan muutamaan päivään kirjoitellu ;) On jotenkin päivät mennyt niin touhutessa lahjojen ja muun jouluhömpötyksen kanssa.

Sori maailman huonoin kuvanlaatu D:
Eilinen ei ollutkaan enää mikään varsinainen koulupäivä. Katsottiin kaksi äikäntuntia leffaa, jonka jälkeen mentiin seurailemaan sählypeliä. Päästin tunti aikaisemmin koulusta, mutta silti mulla venyi tekemiset jotenkin sinne puol kymmenen paikkeille, milloin aloin vasta jotain iltatoimia hoitamaan. En ehtinyt edes Demiä lukea tai koneella käydä. Ei hyvä. Mutta nyt nämä molemmat asiat on hoidettu päiväjärjestyksestä, sillä mulla alkoi (niinkuin varmaa monella muullakin) 8 tuntia sitten loma!! Meidän joululoma on vain hirmusen lyhyt tänä vuonna kun alle kaks viikkoo vaa :'( Nyyh.

Todistukseen olen pintapuolin tyytyväinen. Sain kaikki mun syksyiset tavoitteet toteutettua eli kohottaa ruotsi, matikka ja fysiikka kymppiin :D Mutta siinä samalla meni yh ja uskonto alaspäiv, mutta mitä väliä!? ^^' Käytöksestäkin oli 10 tullut ja se mukaanlukien mulla oli siis 12 kipaletta noita kymppejä. Lukuaineiden ka 9,77 ja kaikkien aineiden 9,55 :) Ketään ei tietenkään kiinnostanut, mutta kertoilinpa silti. :P


Seuraavaksi on vuorossa kyläilyurakka, joka alkaa tunnin päästä ja jatkuu huomisenkin päivän ajan. Sunnuntaina siivoilen ja maanantai ja tiistai vietetään ihanassa horroksessa ennen uutta kyläilyjaksoa. 3 yötä jouluun!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer