maanantai 26. marraskuuta 2012

Turhautumista

Asd, oon täällä oikeesti niin turhautunut. Mulla olisi huomenna ranskan koe ja tuntuu, että en osaa yhtikäs mitään! Kun oon opetellut sanat ja siirryn vaikka opettelemaan kielioppia niin kaikki sanat unohtuu ja kun siirryn sanoihin niin kielioppi häipyy aivoista!! Siis mitä ihmettäää!? Varsinkin kun mä niiiiin haluaisin pitää mun numeron kymppinä ja nyt tuntuu et seuraava koe tulee menee totaallisesti penkin alle.

Tämän turhautumisen takia olen jatkuvasti pitänyt turhia taukoja, koska meinaan oikeesti nukahtaa ton kirjan ääreen, vaikka muuten oon ihan pirteä. Yksi tauko venyi hieman pidemmäksi kun katsoin Sinkkuelämää leffan.. ^^' Olen jopa hieman siivonnut. Eli toisin sanoen teen kaikkea muuta mielummin kuin luen.


Toi koe pilas muutenkin mun niin tarkkaan suunnitellun kalenterinäkymän. Kun sen kokeen piti olla vasta ens viikon tiistaina, mutta nyt oli muut anonu lupaa tehdä se tällä viikolla. Hö sanon minä. Pitäis kai olla tyytyväinen kun välttää bilsankokeen ja ranskankokeen päällekäisyyden, mutta jotenkin en ole kun mun aikataulut pilaantu!! :(

Ja koska mulla ei ole nyt mitään muuta sanottavaa kuin valittamista niin taidankin mennä purkamaan turhautumistani muihin juttuihin.. Tsemppiä viikkoon teille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer