torstai 8. marraskuuta 2012

Kouluhommien kimpussa

Joo kouluviikkoahan tässä on ihan hyvin kulunut, mutta eipä tässä mitään kummempia ole tapahtunut. Eilen saatiin kamun kanssa liikkatunnilla heilua melkein ainoana koko jätti-isolla kuntosalilla ja oli muutes aika kivaa :D Varsinkin äikänhommia mulla on tällä hetkellä runsaasti ja aika meneekin niitä tehdessä. Ens viikolla meillä on myös enkun ja yhteiskuntaopin kokeet. Pitäisi niihinkin lukea varmaan kun kerran yritän tässä panostaa kouluun...

Nyt on kuitenkin jo tunti mennyt ainoastaan musiikkia kuunnellessa, että tämä mun suunnitelma läksyjen ahkeroinnista ei taida ihan lyödä läpi? Aww, B.o.B:n Airplane, Adelen Skyfall ja Rihanna&Eminem Love the way you lie = Parhaat biisit ikinä. Jaksaisin kuunnella niitä maailman tappiin asti. Onko teillä muilla jtn.
omia lempparibiisejänne suositeltaviksi? Mun mielest todella hyvii on myös Bieberin As long as you love me sekä JLo:n tää 'uusi' biisi Goin' in.

Koska mulla ei oo nyt viikon aikana kertyneitä kuvia niin nappasin teille muutaman kuvan mun pöydästä ja sen katastrooffaallisesta tilanteesta. Se yleensä räjähtää tämänkaltaiseksi kouluviikon aikana... Kuva siis tuossa ylhäällä :DD

Matikka... Aina yhtä kivaa.. >.<

Ja nyt katsomaan Dancee sekä Sharkki Tankkii (= USA:n leijonanluola, jota fanitan suuresti). BYE :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer