tiistai 13. marraskuuta 2012

Niks naks murtunut

Hirvittävä postaustauko mulla tässä on näköjään ollutkin ilman, että olen älynnyt kiinnittää asiaan huomiota. Korjaillaan se siis nyt.

-Perjantaina pääsin jälleen salille ja ehdin niukin naukin bussiin. Mun piti saada haettua iskälle sen toivoma kirja kirjastosta. Olin sen bussissa ollessani katsonut olevan paikalla, mutta juuri kun olin kirjastoon skootterilla lähdössä huomasin, että sepä oli juuri ehditty lainata. Harmitti hieman D: Teinkin sitten loppuillan supermieskorttia iskälle, joka sai jopa hymyn tuon kasvoille ^^

Lassi & Leevi on aina ollut iskän ja meidän lapsien 'yhteinen' sarjakuva :DD
-Lauantaina kävin sitten korjaamassa tämän lahjan puuttumisen ja kävin ostamassa iskälle lahjan samalla kun täydensin hieman mun joululahja ostoksiani. Lopuksi tein kaikenlaista koulukrääsää yms. muuta turhaa.

Anteeksi laatu D::
-Sunnuntai meni isänpäivän juhlimisen merkeissä visitoimalla myös pappan luona, missä oltiinkin sitten hieman kauemmin. Tuo otsikko kuitekin viittaa tapahtumaan kun satuin oman varpaani murtamaan. En ensin edes älynnyt, että se oli murtunut, ajattelin vain kolauttaneeni.

-Eilen aamulla kun ei varpaan tilanne ollut muuttunut niin vietin päivän sairaalassa. Hitsin kauan kun kesti jonottaminen lääkärille, joka määräsi röntgeniin. Sitten piti odottaa röntgeniä ja lopuksi röntgenin tuloksia. Tuloksena sanottiin, että murtunut se on ja teipattiin viereiseen varpaaseen. Siinä se. Nauratti vähän juttu kun oltiin 4 tuntia sairaalassa ja mun varvas vain teipattiin xD Käytiin viellä sitten ostelemassa mulle uggikopiot kun mun varvas tartti sen tyyppiset kengät enkä itse omistanut. Mun ainoot talvikengät kun on korkkarit ^^' Tulin vähän aikaisemmin kotiin kun iskä ei katsonut tarpeelliseksi, että menisin 2h enää kouluun. Aika menikin kirottuja äikäntehtäviä tehdessä. Piti postailla, mutta se jotenkin jäi


-Tänään temppuilin rampana koulussa. Viellä pysyin yhdessä koulussa ja tilanne oli siis melko helppo, mutta saa vaan nähdä huomista D: Jäiks. Jälleen vietin päivääni koulusta päästyä äidinkielen parissa, mutta nyt olen vapaa! (Mitä nyt ei oteta huomioon, että Ruotsin sanakoe ja matikan harjoituskoe huomenna >.<)

Kuvia mulla ei paljoa olekaan, pitäisi varmaan vähän petrata tässä postaamisessa D: Se voi olla mun tuleva uudenvuoden lupaus. Mutta nyt kuitenkin moikka ja viettäkää mukava ilta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer