tiistai 30. lokakuuta 2012

Villasukat jalassa

Hrrr. Tuolla ulkona alkaa jo olla todella kylmä. (Tässä vaiheessa nimitätte varmaan mua Sherlockiksi) Meinasin, että pärjään tän päivän vielä kevyellä tekonahkatakilla kun kerran ei ollut pakkasta, mutta on sanottava, että välillä oli jo kovin vilposta kun piti koulun pihalla seisoskella tumput suorina.


Onneksi lämmin keitto ja villasukat auttavat ongelmaan. En kyllä ymmärrä kuitenkaan tätä kellojen siirtämisjuttua (tiedän, pompin aiheissa). Omasta mielestäni se on turha ja sekoittaa vaan ihmisparkojen päät. Toki se tähän suuntaan on mukavaa kun voi nukkua yhden tunnin enemmän ja aamut tulee hieman valoisemmiksi. Toisaalta samalla myös iltojen valoisuus vähenee. Ennen kello viittäkin alkaa olla jo ihan pimeetä. Argh, en tykkää. 

Vähän näköalaa mun ikkunasta :D

Koulussa tänän aika paljon turhaa seilailua, jonka oikeastaan voisin jättää väliin. Eilen tosin oli vähän kiinnostavampi päivä kun menin juttelemaan opon kanssa vähän mun lukiosuunnitelmista. Se jopa suositteli mulle IB-linjaa (arvostettu kansainvälinen lukiotutkinto, joka käydään englanniksi), mutta luulen, että se on jo vähän liikaa mulle. 
Klikaamalla isoks
Jotenkin kuitenkin houkuttelis se kans kun miettii kuinka paljon mun englanninkielen vahvuus parantuis.. Mutta en tiedä. Oli muutes aika jänskää kun sain tietää, että tänhetkisillä numeroilla mun päättöarvosana olis 9,69 :D On se kivaa kun taideaineita ei oteta mukaan ^^

Eilen kans piirtelin vähäsen ja opettelin hieman ihmishahmon asettelua erilaisiin asentoihin. Kasvoja en uskaltanut piirtää kun ne mulla menee aina ihan pehvalleen ja pilaa koko jutun. Sen lisäks kahella jalat meni niin huonon näköisiksi, että oli pakko peittää ne mekolla :DD Mutta juu, hyviä illan ja viikonjatkoja teille! Tämä tyttö lähtee tuonne ulos lenkille!

2 kommenttia:

  1. Mäkään en tajua noita kellonsiirtämisiä, ihan turhaa kaikki ja illat pimenee. En tajua miksi sellaista pitää harrastaa. :D

    VastaaPoista

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer