torstai 11. lokakuuta 2012

SuMaTiKeTo

Arvatkaa kenen on pitänyt postata jo useamman päivän ajan, mutta jolla ei ole ollut aikaa siihen? Itseasiassa tällä samaisella henkilöllä ei nytkään olisi aikaa kun pitäisi lukea huomisen uskonnonkokeeseen. Taisitte jo arvata kenestä puhun?

Joo sunnuntaina mentiin mammalle nauttimaan pullakahvit ja juttelemaan. Kotiin tultuani tein jotain järkevältä tuntuvaa, mutta laiskana jätin vielä monta juttua tekemättä. Se onkin nyt parin päivän aikana kostautunut kun olen häärännyt jatkuvasti johonkin suuntaan. Mutta sunnuntaikin oli siis puoliksi lekottelupäivä.

Maanantaina ei sitten oikein mitään jännää ollutkaan. Mun piti mennä tanssimaan kaverin kanssa, mutta hän ei päässytkään, joten juttu jäi vähän puolitiehen.

Tiistaina sen sijaan oli aika tapahtumarikas päivä kun seikkailtiin amiksen rakennuksissa eri puolilla kaupunkia tutustumassa sen tarjontaan. Ei se mun ammattivalintaa muuttanut tai lisännyt halua pyrkiä amikseen, mutta olihan tuo hauskempaa kuin normi koulupäivä. Iskä jopa kuskasi meidän pyörät kaupunkiin niin päästiin kamun kanssa viilettämään niillä ihanan nopeasti paikasta toiseen.

Keskiviikkona eli eilen mulla oli enkun koe, joka tuntui menevän huonosti, möhlisin useammankin jutun D: Mutta päivän varsinainen kohokohta oli kun sain RUOTSISTA 10!!!! WTF, sanon mä. Ainoa luokan kymppi peräti. Täytyy kyllä myöntää, että puuttui multa 1½pinnaa, mutta kuitenkin, 10 mikä 10. Olin niin täysin järkyttynyt, koska en ole edes haaveillut sellaisesta. Mun ruotsinnumerot kun on aina tiukasti ollut 8+-9+ välillä. Ylensä siellä 8 alkusina. Mutta joo, oli pakko hehkuttaa :D

Tänään me tehtiin aamusta pienen ja nopean paloharjoituksen jälkeen fyssan koe, jossa mulla loppu aika totaallisesti.. Liian laajoja kysymyksiä. Hmph. Saatiin myös meidän kouluvalokuvat, jotka on kelvollisia. Ei huonoimmasta päästä, mutta eivät parhaitakaan. Luokkakuvassa näytän koppavalta nirppanokalta, yksittäiskuvas oon ihan punainen ja hiuskiehkura ärsyttää... Ja kaverikuvassa onkin sitten ihan outo ilme ja hiukset oudosti. Ihan jees :DD Mutta hei, vikat peruskoulu kuvat, mitä ihmettä? Ja huomenna alkaa syyslomaaaaa! Jeejee! Jäin sitten tänään vielä kaupungil hieman pidempään ja sain ostettua viimeinkin kivat talvikengät ja joitan joululahjaosasia myös :D Nyt kummiskin lähen ehkä aloittelemaan uskontoa, bye :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer