maanantai 15. lokakuuta 2012

Mettäs

Eilen vietin päivää äitin ja pikkuveljen kanssa mun äitintädillä (mulle nykyään aika sama juttu kuin isoäiti) Aurassa. Sillä on siellä nyt väliaikainen rivarikämppä ja ne rakentaa samalla sinne omaa taloa metsän syvyyksiin. Siellä on nyt vaan raivailtu ja saatu yksi huvimaja tehtyä, joten mentiin sinne muutaman meidän koiran kanssa viettämään päivää. Koirat kun tykkää juosta.

Mukana oli tällä kertaa Muusa ja Zorro. Lisäksi paikalle tuli pari muutakin pikkuserkkua ja muilla jänskillä sukulaissuhteilla tuntemiani ihmisiä ja muutama koirakin. :D Kuvia tuli todella paljon ja jouduinkin karsimaan niitä reippaasti... 400:sta kuvasta 40:een... Joo

Lisäksi päivän aikana tuli kyllä hirmusti mössötettyä kaikenlaisia herkkuja niin mutakakusta jätskiin, että meinasin tänään pitää jopa herkuttoman päivän. Se vaan hieman epäonnistui kun syön tällä hetkellä vaniljajätskii marjojen kera... Hups. ^^' Mutta mitäs ihminen paheilleen voi, eikö niin? Ja marjat on terveellisiä!! Ja herkullisia namsk <333 Ne on oikeasti jo pitkälle korvannut mu suklaanmussutukset ja suosittelen ihmisille todellakin!!

Tämän päivän olenkin sitten ollut todella reipas ja saanut monta asiaa tehdyksi. Lehtiä on haravoitu, äikän lukupäiväkirjatehtäviä tehty ja kuvat karsittu!! Olen älytyytyväinen, vaikka onhan niitä hommia vielä paljon jäljelläkin. Huomenna meen varmaan kaupungille kattelemaan joululahjoja. Olenko ainoa, joka on näin aikaisessa? :D Enkä oo ees vielä yhtään väsynyt!! Ja oon viellä ihan fiiliksissä kun on monta lomapäivää vielä jäljellä :) Ja laskin myös, että loman loputtua täytyy kestää koulua 44 päivää ennen joululomaa xD Tiedä, olen järkevä kun laskeskelen tällaisia asioita. Mun täytyy vaan jotenkin saada itteeni tsempattua kun ulkonakin alkaa olla niin ikävä ilma ja mulle alkaa taas iskea talvimasennus päälle D: Kynttilöitä vaan palamaan ja polttamaan taloa! Hei hei :)









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer