torstai 30. elokuuta 2012

Lukutoukkana rullaillaan

Oon tällä hetkellä taas hirvittävän lukuinnon kourissa, mutta aikani ei meinaa millään riittää aivan ihanien aarteiden lukemiseen, jotka olen tänne huoneeseeni kirjastoista hamstrannut. Tänään sain mm. viimeinkin käsiini Yön talon uusimman osan Lumottu :) En ole ehtinyt lukea vielä kuin omistuskirjoistukset, mutta varmaan tämän postauksen jälkeen :D Oon myös oikeesti nyt tyytyväinen itseeni kun oon oikeesti panostanutkin kouluun näiden muutaman viikon ajan ainakin! Oon vain kerran tehnyt läksyt bussissa!! Jeejee.

Tänään päätettiin kummiskin BFF:n kanssa lähteä skootterilla kouluun kun koko päiväksi oli luvattu aurinkoista. Ja voi herranjumala mä jäädyin, vaikka olin laittanut kunnolla vaatteitakin (oli myös hanskat ja vieläpä kaulahuivi) kun ajeltiin vähän alle 30km kouluun. Olihan se siellä sitten ihan kätevä kun piti koulua vaihtaa ja skobal meni muuten 20min kävelymatkan 5minuutis. Toinen suuri dislike oli kuitenkin kun päästiin koulusta ja palasin skootterini luokse. Se oli nimittäin kaatunut ja oikea peili napsahtanut varresta poikki D: Nyt täytyy vaan saada isä se jotenkin korjaamaan. Hitsaamalla ehkä? En tiedä... *pohtimus*

Eihän se sinänsä ajamista haitannut kun yhdelläkin peilillä saa ajaa, joten ajettiin kaverin kanssa sitten vähän eri reittiä, kun halusin käydä hakemassa muurlan kirjastosta (n. 20km päässä meiltä ja 10km koululta) juuri tuon Yön talon. Emme kumpikaan tiennyt, missä kyseinen rakennus sijaistsee, joten oltiin aika ylpeitä kun löydettiin se! Sitten kuitenkin huomattiin, että se aukeni vasta klo 15 (ja kello oli puoli), joten käytiin haukkaamassa vielä jätskitkin ennen kuin palattiin takasin kirjojen keskelle. Tämän jälkeen ajettiin vielä lopuksi kotiin. Kyllä nuo hieman pidemmätkin matkat tuntuvat lyhyemmiltä kun on lämpimämpää ja kaveri seurassa!

Niin, mutta en kestä enää olla lukematta tota kirjaa, joten lopetan täs postauksen tähän. Muistakaa, että postaustoiveita saa sitten aina laittaa :) Hei hei hanit <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer