lauantai 11. elokuuta 2012

Kaupungilla kiertelyä

Eilen oli oikein touhukas päivä jälleen. Töihin menin seitsemäksi ja pääsin sitten kolmelta. Tämän jälkeen kävin katselemassa kaikkea tarvitsemaani kamaa ja löysinkin kauan kaipaamani korulipaston, jonka otin heti käyttöön. Tämän jälkeen pääsinkin kampaajalle. Kokeilin ensimmäistä kertaa Headlinea ja oikein tyytyväinen olin kampaajani työhön. Oli oikein mukava neitokainen ja näytti mulle pari erilaista ponihäntää leikattuaan 10-15cm pois mun hiuksista. ^^ Esitteli myös sivussa tuollaisen ihanan Tangle teezer harjan, mitä olenkin jo joskus jonkun huomannut suosittelevankin. Olen nyt sitä päässyt myös itse kokeilemaan ja kovasti suosittelen minäkin! :) Ei revi hiuksia ja tuntuu oikein mukavalta käyttö. Ainoa miinus on, että se ei minun paksujen hiuksien viimeisiin kerroksiin meinaa ylettyä... Mutta todella hyvä harja vaikka märälle tukalle!

Suuri ja salaperäinen boxi.. :D
Josta kuoriutuu mahtava lipasto!

Ja yhdestä luukusta lähtee vielä tällainen irrallinen pikkulipasto!


Juuri tämännäköinen on oma harjani. Näitähän on vaikka missä värissä! <3

Musta tuntuu tällä hetkellä, että tuhlaan aivan älyttömästi rahaa juttuihin. Onneksi silti sitä riittää! Ajattelin kuitenkin jättää sitä hieman säästöönkin, joten ehkä nämä shoppailupostaukset hieman alkavat vähenemään. Taidatte olla jo aika kypsiä näihin xD Maanantaina saattaa tulla vielä yksi satsillinen, mutta sitten...

Joo ja tänään olen ottanut hyvin rennosti. Mun piti siivoilla, mutta en ole malttanut kun lainailin eilen hyvän kirjasen, jonka juuri luin loppuun. Pyykkiä olen sentään jo vähän pessyt koulun varalle. Tällä hetkellä kun suurinosa mun vaatekaapin sisällöstä on pyykkikorissa ^^' Nyt en kuitenkaan enää vie aikaani vaan toivotan oikein mukavia viimeisiä lomapäiviä teille :) (Ja viikonloppua niille, joilla koulu on jo ehkä alkanut)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer