torstai 9. elokuuta 2012

Zombina

Ei, en ole mennyt naamiaisiin tai muuttunut kuvottavaksi hahmoksi. Olo on kuitenkin samanlainen kuin voisin kuvitella zombilla olevan. Katsoin jostain syystä eilen yleisurheilua (en ollut edes kovin kiinnostunut, olin vain laiska käymään iltatoimiin) hirmu pitkään ja herätyskellon soidessa puoli kuudelta oli nukkunut suunnilleen kuusi tuntia. Siinä kävi vielä niin, että nukahdin vahingossa vielä uudestaan puoleksi tunniksi ja sitten olikin jo hirvittävä kiire töihin. Hyvä minä.

Onnistuin kuitenkin olemaan edes jotenkuten järjissäni päivän, vaikka työvuoronikin venyi erään niin ihkun tyttösen takia... En yleensä arvostele ihmisiä, mutta tämä tytteli on kyllä poikkeustapaus. En ole koskaan nähnyt hänen tulevan ajoissa ja nytkin kun hänellä piti olla seuraava työvuoro niin minun piti laittaa pomo kyselemään perään, jotta saimme tietää, että neiti ei ole tulossa ollenkaan. Eli minä olin osan hänen työvuorostaan sillä aikaa kun neitokaiselle etsittiin muutakin sijaista. Huoh. Lopulta kuitenkin pääsin vapaalle ja suuntasinkin heti kaupoille ^^'




Saaliiksi lopulta jäi reilun tunnin kiertelyn jälkeen kahdet halpiskengät, kalenteri sekä penaaliin menevät sakset. Lisäksi ostin sapuskaa torilta, mutta mitään kuvaa ei tietenkään satu olemaan paikanpäältä kun olin jättänyt väsyneenä kameran kotiin.

Ja koska en jaksa kirjoitella viimepäiväisistä siivouspuuhistani niin päätän postauksen tähän. Kannustan edelleen teitä kirjoittelemaan niitä erikoispostausidiksiä :)

Otsikkoon sopivaa musaa vielä lopuksi ;)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer