sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Viikonloppuja!

Aivan mahtavaa kun katsoo lämpömittaria ja se näyttää yli kymmentä astetta (joojoo, se oli auringossa.. ^^') ja katolla oleva lumi sulaa vauhdilla. Tulispa kesä jo! <3 Täällä on ainakin yksi, joka kaipaa sitä ihan hirmusti! Mua vaan otti päähän kun piti tehä äikän novellia samalla kun ulkona oli aivan ihana ilma! Mutta tuo novelli on ihan kohta valmis ja sitten olen vaikeimmat jutut tehnytkin. Helpotus.

Mulla on viikonloppu kulunut todella rennoissa tunnelmissa kun oon vaan hillunu kotona verkkareissa ja ottanut vähän rennommin. Toki molempina päivinä tuli taas leivottua, joten kuvia on nyt muutama siitä. Muutenkin nyt on tultu otettua hieman kuvia, mutta ajattelin lisäillä niitä tänne hieman tasaisemmin, koska luultavasti en ainakaan ensi viikolla ehdi taas mitään kuvia ottamaankaan... Mutta joo... Taidan jatkaa tota novellia, koska mulla ei oikeastaan ollut mitään sen ihmeellisempiä. Voisitte heittää jotain kommentteja, että kummosia postauksia toivoisitte enemmän, kenties lisää tekstiä vai kuvia? Mutta muuten hyviä iltoja vaan kaikille ja onnee niille, joilla on ens viikko hiihtistä... :)


Pannukakkua lauantaina, josta tuli todella ohutta, mutta eipä se oikeastaan haitannut... Meni sekunneissa pellillinen ^^'

Ja brownieita! Vai miten kirjoitetaankaan.. Ja kyllä, tungen vadelmia ja jätsikä joka juttuun...




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer