lauantai 2. helmikuuta 2013

Kaikenlaista hölynpölyä helmikuun aluksi

Tammikuun kuva meni unohtumaan, mutta helmikuu jatkaa jälleen tätä mun outoa perinnettä toteuttaa kalenterikuva joka kuusta ^^'

Ihanaa lauantaita vaan kaikille! Pariin päivään en olekaan postaillut eikä oikeastaan mitään kovin erikoista ookaan tapahtunut. Mielialat on vaihdellut ihan ääripäästä toiseen, mutta kokonaisuudessaan on ollut ihan mukavat pari päivää :) Mulla on edelleen hirveesti tekemistä koulutöiden kanssa, mutta varastan kyllä silti tähän postailuun vähän aikaa. 

Tänään yritin vähän käydä kuvailemassa, mutta siellä ei hirveesti mitään kuvattavaa ollut. Talvella on niin ärsyttävää yrittää löytää jotain väriä tai piristystä kuvaan kun kaikki on samanlaista, valkoista massaa. Ainoastaan kirkkaina päivinä, milloin sininen taivas pomppaa silmiin, kuvat alkavat näyttää paremmilta. 

Facebookiin oli myös joku linkannut HS:n testin, josta näkee, mihin ammattiin sopii parhaiten. Me ollaan ainakin tehty tällaisia useitakin opon tunneilla, mutta mulle on ainakin niistä tullut aina ihan outoja vaihtoehtoja.(jtn. pappii yms.?) Tästä testistä yllätyin ihan positiivisesti kun se löi kärkeen tyyliin kaikki ammatit, joita olen harkinnut. Tosin valokuvaaja ja kirjailija jäivät aika matalalle, mutta niitä en haluaisi kyllä kokopäivätyöki tehdäkään. Jos haluatte itse mennä kokeilemaan niin täältä löytyisi. Alle heitin tollasen kuvan, (mistä ei nää yhtään mitään, jos ei klikkaa isommaksi) jossa on ammatit järjestyksessä. Arkkitehti ekana! Wuhuu!


Nyt mun täytyy kuitenkin varmaan jatkaa tota kirjan lukemistaaaa... Joo, olen todella hidas sen kanssa. Mutta hitsi soikoon se on hankalaa kieltä! Täytyy hemmotella itseään sitten jotenkin kun saan sen luettua! Lisäksi tiistaina ranskankoe, jäiksss!! Hommaa siis on, jatkakaa te nyt ihania viikonloppujanne! Heihei!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer