perjantai 22. helmikuuta 2013

Tekemisiä & ma-pe leipomiset

Voivoi... Nyt eletään siis jo perjantai iltaa?! Ja mun lomasta on enää kaksi päivää? Mitä ihmettä? Jotenkin tää aika on vierähtäny ihan hujauksessa ja mä oo ihan pihalla, että mitä oon ees tehny tän viikon aikana.

Mullahan oli tämän viikon tavoitteena, että leivon joka päivä jotain erilaista ja oon kun oonkin saanut pidettyä tän jutun hyvässä mallissa! Tätä suosittelen muillekin kyllä, vaikka oon varmaan 5kg lihavampi tän viikon jälkeen... Maanantaina, kun en oikeastaan mitään kovin kiinnostavaa tehnyt (lukekaa: kirjoitin äikän päättötyötä) niin sain sentään leivottua ihanaa unelmatorttua. Itse tykkäsin tosi kovasti. :)

Maanantain ihanat herkuuut <333 

Tiistaina jatkui sama meininki, eli en oikeastaan tehnyt kovin kummoisia. Kävin kuvaamassa iskän traktoria (ja ajoin vähän -onhan mulla korttikin kerran-, jeejee) ja leivon sämpylöitä, jotka oli kans tosi hyviä. Olisimpa vaan tehny muutaman enemmän.


Keskiviikkona lähdettiin melko aamusta Auraan katsomaan mun äidintätiä ja oltiin siellä melkein koko päivä. Oli kyllä ihan mukavaa ja syötiin paljon kaikkee ihanaa makeeta :P Tämä ei kuitenkaan riittänyt, sillä kun tulin kotiin noudatin mun viikko-ohjetta ja leivoin taas. Tällä kertaa kun oli vähän aikaa enää illalla enkä jaksanut panostaa niin mustikkatorttu oli saavutus. Se on kyllä niin ihanan helppoa leipomista ja hyvää syötävää, että ai että!



Torsaina eli eilen mun piti lähteä kaverin kanssa kaupungille, mutta mulla tulikin esteitä ja ihan hyvä sinänsä, koska multa oikeesti loppuu ihan totaallisesti aika kaikessa eikä mun pitäis käyttää sitä kaikkeen jännään... Mutta käytän silti. Mulla oli kuitenkin siis suunnitelmissa kaupungille lähteminen, jonka takia väsäsin evääksi ihania suklaahippukeksejä <3 Namsk. Niitä on viellä muutama jäljellä, tosin ei varmaan kauaa.

Oli myös niin ihana ilma, etten voinut välttää kuvailemista ulkona. Yritin jalustalla taas napsia itsestäni kuvia, mutta se pakkaa vain olemaan hankalaa hommaa tarkennusten yms. kanssa. Helpommin siinä touhussa raivostuu. Sain kuitenkin muutaman hieman epätarkan, mutta kuitenkin julkaisukelpoisen otoksen, joita ehkä sitten vielä myöhemmin lisää.


Ja tänään sitten vietin päivän pitkälti Helsingissä autossa istuskellen. Luin rauhassa kirjaa ja käytiin takastulomatkalla Ikeassa kattelemassa hieman kalusteita ensi syksyn muuttoon :DD Ei muuten ihmiset kannata istua purkan päälle, tulee kova siivoominen, jotta saa sen pois housuista! Ihan vain näin vinkkinä... Tultiin joskus puoli viideltä kotiin ja aloin heti leipomaan patonkeja. Ne kohos tosi hyvin, mutta sitten mä menin vetelemään niihin reikiä niinkuin ohjeessa sanottiin... Se ei ollut kyllä fiksu teko kun niiden koko pieneni neljänneksellä... Hyvä minä -.- Mutta joo, nyt alan tölläilemään vampyyripäiväkirjoja netistä, hyviä illanjatkoja!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer