torstai 21. helmikuuta 2013

Haastetta (jälleen kerran)

Ootte jo varmaan ihan kyllästynyt tähän samaan pyörivään haasteeseen, mutta koska kello on sen verran, etten jaksa julkaista kunnon tekemisiäni (lupaaaaaaaan, että teen sen huomenna!!!) niin saatte jälleen lukea tätä samaa juttua. Koitin edes vähän piristää muutamalla jännällä kuvalla.


Tämän palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä haastetuille
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

Kiitos haasteesta Titta!  


1. Mun huoneessa on yhteensä neljä lamppua, mutta en koskaan pidä niitä samaan aikaan päällä. Tällä hetkelläkin vain yksi palaa. (Joo, ei sellattiin, että tarttettais palokuntaa)

2. Läskistyn tämän loman aikana varmaan 5 kiloa, koska leivon joka päivä jtn. hyvää ^^'

3. Jään liian helposti koukkuun youtuben ihmeelliseen maailmaan

4. Rakastan vampyyripäiväkirjoja, jos joku ei ole sattunut huomaamaan, ja odotan kovasti huomenna ilmestyvää jaksoa 4x15!!

5. Luen tällä hetkellä 59:ää blogia

6. En tykkää käyttää sormuksia, en sitten minkäänlaisia

7. Mun vaatekaapin värimaailma on monipuolistunut muutaman vuoden aikana. Aiemmin löytyi vain mustaa, sinistä ja violettia, nyt löytyy melkein koko väriskaala.

8. En yksinkertaisesti pysty pukeutumaan neonväreihin. Yök. Muiden päällä voi olla ihan kivoja, mutta itsellä... Ei.

9. Olen tosi huono keksimään näitä enää lisää ja oikeastaa mun tekis mieli mennä tällä hetkellä katsomaan telkkua. 

10. Kun mulla on todella tylsää autossa, alan mielikuvituksessani pomppimaan valotolppien välejä. 

11. Mua ottaa päähän kun en pysty lukemaan mitään kivoja kirjoja. Täytyy nimittäin lukea äikän mömmöjä vielä jonkin aikaa. Mutta mun kirjapinossa on aivan ihania yksilöitä! Yhyy!

 Ja vastailen seuraaviin:
1. Mitä ainakin aiot tehdä ensi kesänä?
Varmaan kesätöitä tulee tehtyä, mutta haluaisin myös laiskotella ja ottaa aurinkoa!

2. Haluatko muuttaa ulkomaille? Minne?
Voisi olla kiva jossain vaiheessa ainakin väliaikaisesti. Ehkä Ranskaan tai sitten jonnekki Pohjois-Amerikkaa. 

3. Jos voittaisisit lotossa, mitä heti ekana ostaisisit?
Mopoauton!! Sitten kamerajutskia, uuden kännykän, tabletin... 

4. Mitä teet tyypillisenä arki-iltana?
Selaan internettiä tylsistyneenä tai luen..

5. Ekat 5 asiaa jotka teet herättyäsi?
Sammutan herätyskellon (jos arkiaamu), selaan kännykkää, nousen ylös ja petaan sängyn, valitsen vaatteet ja puen, pakkaan laukun (jos arkiaamu) ja meen syömään.

6. Mitkä ovat mielestäsi parhaat ja huonoimmat puolesi?
Liian hankala! Yksi huonoista on ainakin jääräpäisyys ja sitten se, että mulle tekee hirmusen tiukkaa myöntää olevani väärässä/tunnustaa, etten tiedä jotain. Hyviä ehkä sitten.... Ööh... Olen kiinnostunut suunnilleen kaikesta ja todella tiedonjanoinen. Jos en tiedä jotain niin mun täytyy aina tsekata se jostain ja selvittää pohjamutia myöten.. Ja oon myös rehellinen, luotettava ja tunnollinen. 

7. Mikä saa sut hyvälle tuulelle jos masentaa?
Joku todella mukava kirja, hyvä musiikki ja ruoka :D

8. Mikä on sun paras joululahja ikinä? Tai semmonen mikä on jääny sun mieleen?
Oli ihan mahtavaa saada joskus ala-asteikäisenä sellainen jättimäinen LittlesPetShop talo vai mikä onkaan. Olin ihan innoissani. 

9. Oletetaan, että huomenna tulee maailmanloppu. Mitä asioita haluat tehdä ja keiden ihmisten kanssa haluat viettää viimeisen päiväsi maailmassa?
Haluisin varmaan ottaa ihan normisti. Mietin tätä aika pitkään ja oikeesti parasta olisi viettää ihan normaalia vapaapäivää, ehkä mennä kaverille, syödä jotain tosi hyvää koko päivä ja katsella joku tosi hyvä leffa. En haluisi nimittäin mitenkään hössöttää siitä, etten eläisi seuraavana päivänä tai käsitellä sitä muutenkaan. 

10. Oletko tyytyväinen itseesi ulkoisesti sekä sisäisesti, haluaisitko muuttaa jotakin? 
Melko tyytyväinen. Hivenen parantamista on kuitenkin vielä ;)

11. Yksi ihminen kenen puolesta olisit valmis kuolemaan?
Ei hitsi olen hirveä ihminen kun en keksi tällaista. Mä luulen, että oikeesti mä haluisin pitää vaan itseni hengissä. Tietenkin mä kärsisin hirveet omatunnontuskat jne... Mut... Ja sitten jossain ihan yllättävässä tilanteessa luultavasti taas pelastaisin ihan kenet vaan. Siis jostain palavasta talosta yms, jos se ei tarkottais mun varmaa kuolemaa kuten esimerkiksi luodin eteen hyppääminen tai jtn...


Ja yksitoista kysymystä kaikille niille, jotka lukee tän :F
1. Vuoden paras juhla?
2. Mitkä nimet antaisit omalle tyttö ja poikalapsellesi?
3. Mikä on elämän tarkoitus?
4. Millainen musiikki on parasta?
5. Minkä asian poistaisit maailmasta jos voisit?
6. Mikä on ihmiskunnan tilanne 200 vuoden päästä?
7. Lempibiisi?
8. Kuinka usein vilkuilet kännykkääsi?
9. Millä nimillä kutsut isääsi ja äitiäsi?
10. Minkälainen on unelmien vanhojentanssimekko?
11. Kuka on mielestäsi paras näyttelijä?

Noin. Hyvää yötä lapsukaiset :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer