torstai 12. tammikuuta 2012

Tuo kaiken pahan alku ja juuri...

Eli loska. Onko mitään sen inhottavampaa ja elämää hankaloittavampaa? Tänään olin ainoastaan jo 200metrin matkalla yli 5 kertaa kaatua kun tuo mönjä oli niin ihanasti jäädyttänyt kaikkien teiden pinnat. Oikein mukavaa -.- Ja tänään oli vielä sellainen päivä, jolloin minun kävellä piti toisesta koulusta toiseen. En pysty edes laskemaan kahden käsin sormin, että kuinka monta kertaa olin kaatua. Kerran kävi todella lähellä etten selälleni levahtanut vesilätäkköön. Että sillai. Ja pakkasta tulossa! hienoa -.- Miksi ei voisi olla kesä? Minä jos kuka, satun olemaan niin kesänlapsi kuin olla ja voi. Edes hyttyset eivät haittaa kun ajattelen, että voisi tulla luntakin. Ja nyt täällä ollaan, vesisateessa, loskalunta maassa niin angst... xDD
Kirjoittelin siis nyt tällaisen niin turhanpäiväisen postauksen loska + minä = raivohullu sekopää yhtälöstä, koska olen äärimmäisen tylsistynyt. Kerrompa vielä tähän kaikkille niille, jotka jaksoivat tähän asti lukea (= ei kenellekkään), että tein ainakin nätin näköistä Nizzan salaattia eilen illalla. Itse en viitsinyt maistaa oliivien takia (phyi), mutta pikkuveikka ja äiti kehuivat kovasti. Tämän vaivan näin Ranskan numeroa kohottaakseni. Se oli nimittäin vapaaehtoiseksi annettu tehtävä >:) Ja kyllä ope kehuikin sitten kun niin reipas olin jaksanut olla. Kunnon hiketys vaihde päällä xDD Mutta en keksi enää mitään muuta, millä yritän teitä viivytellä, joten onnea teille muillekkin tästä loskasäästä selviytymiseen! (jos siellä sattuu sellaista olemaan)

Tuollaiselta se salaatti sitten näytti ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer