maanantai 23. tammikuuta 2012

Maanantai. Tarvitseeko muuta enää sanoa?

Niin. Eilinen oli ihanan rento päivä. Tuli leivottua suklaakakkua ja katsottua presidenttivaalit. Kakkoskierokselle menijät ei kyllä ole suosikkeja D: Mutta eilinen siis kuitenkin hyvä päivä. Ja sitten menin nukkumaan...
Tänä aamuna olin ihan kuollut ja hyvä kun sain raahauduttua bussiin. Sitten angstasin suunniilleen kaikille kun olin niin kärttyisällä tuulella. Olen tainnut mainita, että vihaan talvea? Ja päivä oli vielä niin samaa massaa, että välillä teki mieli vain istahtaa lattialle ja olla siinä niin kauan kunnes koulupäivä olisi ohi. Ei ollut vain pokkaa tällaiseen D:
Kotiin päästyä odotti kaikkien 8 koiran lenkitys... Ja jotenkin onnistuin sähläämään aivan totaallisesti ja normaali lenkitysaika venyi tuplaksi kun koirat karkailivat jne. Olen siis niin onnelline, että nyt saan hetkeksi rauhoittua. Kuuntelen One Directionia ja Bruno Marsia samalla kun seurailen muutamaa sivua. Pitäisi vaan tehdä maantiedon tehtävää... Huoh. Mutta en aio tehdä sitä nyt. Nyt yritän selvitä nukkumaan. Ehkä huomenna? Tällainen postaus siis tällä kertaa, täysin turhanpäiväinen, mutta sainpas johonkin purettua päivän raskauden xD Ei ole pakko kommentoida ;)

Tuossa oli minun jälkkäri samalla kun tölläsin presidentinvaaleja.. ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer