tiistai 22. tammikuuta 2013

Vierailua tulevassa koulussa

Tänään lähdin kesken koulupäivän Helsinkiin. Aivan keskustaan. Kävin Ressun lukion esittelytilaisuudessa nääs. (Kuinka kiva sana tuo nääs onkaan!) Olen edelleen varma, että se tulee olemaan 1. vaihtoehtoni yhteishaussa. Tunnelma vaikutti tosi mukavalta ja en voi kuin ihastella sijaintia! Tosin koulurakennus ei ole sitä uusintasorttia. Tämä ei kuitenkaan haittaa, sillä tavarat sen sisällä ovat. (Tosin jotkut tavarat ihmetyttivät, kuten pingispöytä Ö.ö) En voi ymmärtääkään, kuinka vähän mulla on enää peruskoulua jäljellä! Vastahan sitä oltiin ykkösellä!

Yritin myös suostutella vanhempia ikeareissuun, mutta niillä oli liian kiire kotiin :( Kyllä sinne silti varmaan kohta päästään etsiskelemään kalusteita! Sisustuskärpänen on iskenyt! Tällä hetkellä olen kääriytynyt kivaan vilttiin + fliisiin ja villasukkiin. Mulle on muodostunut jo tavaksi tän talven aikana, että vedän ne aina ylle heti kotiin tullessani. Hrrr... Auttaa pitämään juuri sen olon poissa. 

Lämpimiä viikonjatkoja teille, jotka jaksatte kahlata näitä mun tylsiä postauksia läpi! :D

2 kommenttia:

  1. Kiva tää postaus ja muutki!! :) Mäki innolla voisin alkaa sisustaa jos vanhemmat lähtis siihen juttuu vähän paremmin mukaa..!

    VastaaPoista

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer