tiistai 1. tammikuuta 2013

Uuden vuoden juhlintaa


Oli kyllä tapahtumarikas ja mukava uudenvuoden aatto ja päivä :) Tai juuri sen verran tapahtumarikas kuin itse tykkään. Ehkä se olisi jollekin kovemmalle menijälle hyvin tylsän kuuloinen :D Vietettiin siis uutta vuotta mun tädin perheen kanssa, jotka jäi viellä oikein yöksikin. Syötiin hyvin, juteltiin, ulkoiltiin ja paukutettiin melkomoinenkin määrä raketteja. Tädin perhe oli kai saanut niitä jo 70% alennuksella tullessaan päivällä meillepäin ja olivatkin ostanu sitten aika kasan ^^' Valvoin viellä itselleni melko pitkään, kun jopa hieman yli kahteen, meni juttelu kaverin kanssa. Mun samassa huoneessa nukkunut serkku ei onneksi häiriintynyt tästä :)
Meidän perinteinen ranskis- uudenvuoden sapuska. Namsk <3
Ja lisää sapuskaa <3333333 Oli vatsat ihanan täynnä kaiken jälkeen ^^^

29. päivä oltiin mun serkun 18-vuotis synttäreillä ja sielläkin oli hirmusen kivaa, mutta kuvia ei valitettavasti oo yhtään kun keskityin itse juhlimiseen kuvien ottamisen sijasta. Taidan olla huono postaaja D: Sain myös kunnon varmistuksen siitä, että saan syksyllä aloittaa asumisen niillä :) Siitä on kivasti alle 10 kilsaa Helsingin keskustaan. Jeejee! Täti vaan hirveesti oli huolissaan, että kelpaako mulle niiden normaalisti vierashuoneena käytetty ja mä taas ajattelen, että eihän musta vaan tule vaivaa niille xD Molemmat osapuolet huolissaan siis toistensa puolesta, niin kuin yleensä.. Mulle tuli vaan tästä kaikesta hirvee sisustamiskuume kun ajattelin miten laittaisin sen mun tulevan huoneen. Haluan ostaa sinne esim. vaatekaapin, minkä voin sitten vaan siirtää seuraavaan asuntoon. Awws, en malta odottaa! Muut kirjoittelemattomat päiväni vietinkin vain lukien ja rentoutuen, joten ei niistä sen enempää.


Tän postauksen tarkoitus on kuitenkin käsitellä tätä uutta vuotta 2013!! Vanhoja vuosia en jaksa miettiä, mutta mulla on aika kovat odotukset tältä vuodelta. Enimmäkseen juuri tuosta elokuusta alkaen kun todellakin muutan kotoa :O Aluksi siis tädille, mutta samalla kalastelen itselleni täydellistä kämppää. Systeemi on mun mielestä paras, sillä siten mun ei tarvii hädissäni ottaa vain jotain ensimmäistä tarjottua romuläjää. Yritän tälläkin hetkellä seikkailla mahdollisimman paljon paljon google mapsissa (kätevä kapine), että osaan sitten kulkea sielläkin seudulla kohtalaisesti. :DD Mutta niin. En tehnyt viime vuonna yhtään uudenvuoden lupausta, joten nyt aionkin lupailla kasapäin kaikkea. Senpä takia ajattelin listailla niitä tänne teidän kiinnostuksenne kohteeksi. (or nooot) Päättelin, että jos teen 50 lupausta niin kyllä mä nyt ainakin puolet saan toteutettua? Eikö niin? Se voi olla mun 51. lupaus. Tässä nämä siis ovat ja samalla kaikenlaisia kuvia. Koska osa niistä on pieninä niin muistutan, että isommaksi kuvat saa klikkaamalla!

1. Syön terveellisemmin
2. Olen avoimempi
3. Muutan pois kotoa
4. Otan tavoitteeksi 10:n postauksen väh. määrän kuukaudessa
5. Alan juoksemaan viikottain (aloittamis ajankohta hieman epäselvä viellä)
6. Annan lahjan jollekin tuntemattomalle ihan spontaanisti 
7. Kehitän toimintaani riitatilanteissa
8. Sanon useammin 'kyllä' kuin 'ei'
9. Vietän enemmän aikaa kavereideni kanssa
10. Pidän makeis- & suklaalakon (en syö mitään suklaista enkä karkkia) kesäkuusta elokuun viimeiseen päivään. 




11. Yllätän itseni
12. Pesen aina kaksi kertaa päivässä hampaani (yleensä aamu jotenkin skippaantuu...)
13. Kehun enemmän toisia
14. Leikin lumisotaa
15. Opettelen kävelemään korkeilla koroilla hyvin
16. Luen enemmän klassikkokirjoja
17. Katson leffan, josta en todellakaan ajattelisi pitäväni
18. Olen positiivisempi ainakin yhden kokonaisen päivän
19. Uin vaatteet päällä
20. Parannan itsetuntoani




21. Nostan uskonnon ja yh:n takaisin kymppiin ja pidän muut numerot samana
22. Pääsen Ressuun
23. Vietän enemmän aikaa ulkona
24. Tutustun rohkeammin uusiin ihmisiin
25. Pidän yhteyttä kaikkiin nykyisiin kavereihini pois muuttamisen jälkeenkin
26. Säästän kaikki 5-, 10- ja 20-senttiset, mitä kukkarooni kertyy. 
27. En stressaa turhaan
28. Käyn myymässä vanhoja tavaroitani pois kirpputorilla
29. Matkustelen - vaikka lähellekin. 
30. Nautin elämästä


31. Opettelen ulkoa jonkun hittibiisin sanat
32. Luen jonkun kirjan englanniksi
33. Kampaajalla käydessäni, teen jotain erillaista hiuksilleni
34. Kuvaan enemmän ja paremmin
35. Opettelen uuden kampauksen
36. Yritän totutella juomaan teetä
37. Kokeilen joogaa
38. Opettelen piirtämään paremmin
39. Yritän olla parempi tytär
40. Lopetan turhista asioista valittamisen


Hitsi kun mua ottaa päähän tuo kohina! Kuva olis mun mielestä mahtava ilman sitä!

41. Jätän pienen söpön viestin jonnekkin kaupungille (esim bussiin)
42. En suutu yhtä helposti
43. Näen enemmän vaivaa blogini eteen
44. Olen viikon ilman nettiä
45. Askartelen itse kaikki antamani joulukortit
46. En osta turhia tavaroita
47. Yllätän äidin ja isän jollain ihanalla yllätyksellä
48. Opin ilmaisemaan tunteitani paremmin
49. Pidän itsestäni parempaa huolta
50. Kasvan ihmisenä





Kiinnostaa oikeasti tietää, että kuinkahan monta noista pystyn toteuttamaan :D Entäs te? Teittekö te joitan uudenvuoden lupauksia? Jos teitte niin millaisia ja jos ette niin miksi? Vietetään mahtava vuosi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer