sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Ulkona on pimeää

Mä en sitten tykkää yhtään, kun viikonloput menee ihan hirvittävän nopeasti! Tänkin viikonlopun aikana mun piti saada vaikka mitä tehdyksi, ja olen vain pienen murto-osan oikeasti toteuttanut!! Ja koneella on tullut vietettettyä aikaa liiaksi! Murr, oon vihainen itselleni! Katselin jo vähän netistä kesätyöpaikkoja, joista varmaan menen ensi viikon aikana töitä kyselemään. Siis jos saan edes sen aikaiseksi...

Meidän TET-viikkohan siis alkaa huomenna ja oon työskentelemässä Kuva-Järvisellä :D Kyllä se varmaan ainakin kouluviikkon voittaa ja samalla saa kallisarvoista työkokemusta. + Mun ei tarvitse herätä kello 6. Iltapäiville olenkin varannut kaikenlaista tekemistä kampaajista shoppailuun ja äikäntehtävien läpipaahtamiseen. Toivottavasti suunnitelmat onnistuu! Ja kun koulukirjat ei vaivaa laukussa niin katsotaan, jos muistaisin ottaa kameran mukaan niin saisitte tänne hieman kuvamateriaalia :) Eipä tässä muuta ollutkaan. Tällaista turhaa löpinää ja ilmoittelua, ettei ole kuollut. Tai ehkä olenkin... Mistäs sitä tietää. Ehkä tämä on ajastettu postaus ;) Mutta siis, menen jatkamaan kaikkea turhaa, heippati hei!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer