tiistai 1. toukokuuta 2012

Vappuaikaa

Hahaa. Päätin tulla tänään kirjoittelemaan nopeasti tämän kolmen päivän tekemisistäni, koska epäilen, että illalla en ehdi kirjoittaa ja sitten joudun kertoilemaan jo niin paljon, että postaus venyy tratosfääreihin ^^'

Tässä on nyt siis muutama päivä ihailtu tuota aivan upeaa säätä töitä tehden. Päätin nimittäin viimeinkin ansaita edes hieman rahaa ja kysyin pappaltani, että olisiko sillä mitään töitä minulle pienelle. Ja kyllähän sillä oli. Pääsin heittelemään halkoja, jeejee xD Mutta ihan kivan palkan sainkin kun tuntipalkaksi määriteltiin 7e/h, mutta pappahan hieman maksoikin enemmän Ö.ö Sain nimittäin ensimmäisenä päivänä viiden tunnin työskentelystä käteen 50e ja toisena 20e 2,5h työskentelystä. Siihen loppuivatkin halot... Nyt odottelen lisää työkommentoja, koska rahaa minä tyttö edelleen tarvitsisin.

Eilen kuitenkaan en enää töitä tehnyt vaan päätin siivota huoneeni. Kyllä. Juuri niin. Aloitin tämän uskomattoman urakan, mutta nyt harmittaa kun en ottanut ennen-jälkeen-kuvia! Olisitte nähneet kätteni jäljen. Ja sitten katsoimme perheen kesken meduusan isku-leffan, mitä en ollut aikaisemmin nähnyt. Outoa... Ö.ö Ei. En juhlistanut oikeastaan vapunaattoa kunnolla. Mielestäni vappua pitää juhlia vappuna. Ei siinä muuten ole mitään järkeä.


Ja ihanan sään tuloksena oli tarkkailupuuni lehdet avautuneet! HALLELUUJA. Se siis tarkoittaa, että minun kesäni on alkanut. Ja nythän onkin jo 1.5! Toukokuu! Ymmärrättekö? Toukokuuuuuuuuu. Olen täällä onneni kukkuloilla.

Ja koska tämä päivä todellakin on 1. toukokuuta niin sehän tarkoittaa, että vappu on saapunut luoksemme. (Ja te kaikki, jotka innostuitte ajatellessanne Vappu Pimiää niin huomaattehan, että olen kirjoittanut sanan pienellä!) Minun vappusapuskoihini ei kuulu minkäänlainen sima tai munkki, vaan ihana tippaleipä! Simasta ja munkista en niinkään välitä, mutta tuo ihana, rasvaisesta taikinasta muodostunut sekasotku on niin mahtavan makuista rouskuteltavaa. Sen takia päätin ottaa myös syömisistäni kuvan xD Ainoa huomioni vapunviettoon. Kyllä olen tylsä. Mutta enpä olekaan vielä maininnut tämän päivän tulevia tekemisiäni! Hahaa! Kerron niistä varmaan vasta huomenna tullessani koulusta. Pidän teitä jännityksessä! xD

Mutta nyt minun täytyy todellakin alkaa tekemään asioita tai myöhästyn aikataulusta ja huomenna ei olisi teille mitään kerrottavaa D: Se olisi ikävää, eikö? Joten toivotan vielä kerran tätä lukeville HYVÄÄ VAPPUA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer