keskiviikko 2. toukokuuta 2012

307294511521

Ei, en vetänyt noita numeroita päästäni xD Siinä oli minun rannekkeeni viivakoodi. Nyt tietenkin mietitte, että minkä ihmeen rannekkeen, mutta tietenkin tarkoitin Linnanmäen vihreää isohupi ranneketta! Olin siis kaverini ja perheeni kanssa eilen vappua viettämässä Lintsillä!! Voin kertoa, että oli kyllä älyttömän hauskaa!

Aina ensimmäisenä ihmiset kyselevät, että missäs laitteissa sitten käytiin niin nyt voin kertoa, että kävin kaikissa, poikkeuksena vain ukko. Siihen en mene enkä tule menemään. Kaverini sai jotenkin ylipuhuttua Rakettiin ja herranjestas en varmana mene siihen rääkkiin enää toiste! Kun minun mahani jotenkin ottaa kaikki tuollaiset erityisen vahvasti...

Vuoristorata. Yksi rakkaistani. Kyllä siinä nyt on vain pakko käydä!
Mutta Kirnusta tuli kyllä poppari laite heti Salaman jälkeen. Aluksi pelotti ja jännitti ihan hirveästi, mutta sitten kun meno alkoi (ja loppuikin D:) niin siinä oli niin mahtavaa kirkua sielunsa pohjasta ja nauraa perään! Kuva kertoo tässäkin tapauksessa enemmän kuin tuhat sanaa, mutta valitettavasti äitini ei ollut jatkuvasti siellä kuvailemassa niin vain Kehrässä ja Kieputtimesta on kuvat kun me siellä kyydissä ollaan... Muut ovatkin sitten minun hätäpäissäni ottamiani. Nauttikaa ilmeistä! xD

SALAMAAAAAAA!! <3
Hyvin epätarkka kuva jätskistä...
Kirnu..... xD Klikkaamalla isommaksi!

Tulireki ^^
Kehräää....
Ja vielä toinen kuva xD Sinitakkinen on muuten veljeni! ^^'
Ja siinä vielä poseeraus kieputtimesta :)

Hahaa. En laittanutkaan niitä pahimpia irvistyksiä xD Olen ilkeä. Mutta tämän päivän 'jännä juttu' on vielä kertomatta... Nimittäin today oli minulla ensimmäinen teoriatuntini mopokorttiin xD Tai kaksi tuntiahan siinä meni... Eipä siellä niin kovin kiinnostavaa ollut. 3 tyttöä (mä mukaan lukien) ja 6 poikaa on samas ryhmässä.

Huomasin muuten myös, että olen onnistunut ruskettumaan ihan pikkusen loman aikana! Olen kyllä ollut kaikkina päivinä yli 3h ulkona, että varmaan sitä pitäisikin, mutta en minä ylensä rusketu! Mutta nyt on pieni kaula-aukon reunoja myötäilevä raja kaulassa ja kasvot on jääny lievälle punoitukselle, jonka varmaankin eroittaa vaan minä itse.. ^^' Ei taida tässä oikein ihmeellisempiä olla? Kun kaikkea täytyy vielä nyt illalla tehdä enkä varmaankaan huomenna ehdi postailemaan kun ensin kaksoisteoriatunti, jonka jälkeen pakollinen seurakuntakonsertti, joka loppuilee varmaan siinä hieman ennen klo 21... Kotona sitten ollaan kivan myöhään totanoin... Mutta saittehan te nyt jotain katseltavaa tänne xD Ihanaa kun oikeasti te harvat jaksatte tätä minun kirjoittelua seurata. Mahtavia olette <3 Kiitos. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer