tiistai 7. toukokuuta 2013

Sinistä ja vihreää

Se on lämpö. Se on täällä viimein :)) Ihana ottaa vaan terassilla aurinkoa kirjan ja jätskin kera <3 Kukat kukkii ja nyt huomaan jo hiirenkorvien ilmestyneen puihin! Oon jatkuvasti hymyilemässä. 

Tänään me käytiin meidän luokan ja yhden kasiluokan kanssa Rauman sellutehtaalla. Ja hyi hitsi mä meinasin kyllä tyhjentää mun mahan siihen paikkaan kun astuttiin sisään... Siis se haju! En ole tähän mennessä törmännyt pahempaan. Yök. Mutta ainakin siinä meni jälleen yksi koulupäivä. En voi myöskään kuvitella, että tän viikon sunnuntaina lähetään jo luokan kanssa Saksaan viideksi yöksi! Mulla on vielä älyttömästi tehtävää ennen sitä ja toivon, että ehdin tekemään kaikki! Oon tosi pahoillani kun blogin bannerikin vielä raahaa talvisessa ulkoasussaan, mutta mulla ei vain oo aikaa. Lupaan päivittää sen viim. 26 päivä! Sillon kun mulla pitäisi olla kaikki valmiina. Katsotaan nyt vaan... 

Ja viikonlopun mä muuten vietin mun kaverilla yötä kun sillä oli synttärit. Meillä oli kivaa kokkailla kaikkee pientä (jäääättikulho hedelmäsalaattia noin esimerkiksi) ja töllötellä leffoja Netflixistä (vai miten kirjoitetaankaan...) ja täytyy kyllä myöntää, että on se sivu aika koukuttava! En tiedä oikein, että uskaltaisiko sitä edes itselle hankkia kun jäisin varmaan ikuisiksi ajoiksi silloin läppärin orjaksi. Tosin olen jo vähän nytkin.. Saksassa olo päivät pitääkin sitten viettää ainakin suurimmaksi osaksi netittömänä, joten postailen vasta reissun jälkeen. 

Niiinn... Mun pointti siis oli päivittelyjen lisäksi vain ilmoittaa, että jaksakaas siis vain venailla ihmiset, 
kyllä mä täällä vielä elän! Hyviä viikonjatkoja kaikille :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer