sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

Sadetta D:

Siis oikeasti minne kesä on hävinnyt? Jatkuvasti vain sataa eikä kesästä tässä pääse mitenkään nauttimaan! Viimeiset päivät ovat kuluneet melko pitkälti töissä, joita on alkanut tulla yhä enemmän :) Olin myös supertyytyväinen kun pomo puhui puhelimessa "Mutta mun täytyy kuitenkin varmaan sulkee tää piste, vaikka täällä tää huippuhyvä myyjä olis yhä innokkaana" xDD Siinä tilanteessa ei voinut muuta kuin virnistää! Muutenkin oikeasti tykkään kyllä myymisestä jos on vähänkään ohikulkevia asiakkaita lähistöllä. Ja se on niin mukavaa kun saa kehuja jopa omasta mielestäni aika paljon. Voisin jopa todeta, että ainakin joka kolmas kehuu tai mainitsee jotain aktiivisuudestani.

Tänäänkin vietin aamun myyden ja pääsin juuri puolisen tuntia sitten pois, vaikka matka takaisin ei ehkä skootterilla mikään mukavin ollut kun vähän vettä tuli jatkuvasti D: Onneksi ei sentään ihan täysillä niin kuin välillä tuli kun myymässä -katoksen alla :D- olin...


Mulla ei oikeasti ole paljoa kerrottavaa teille enkä millään jaksaisi koskaan tulla mitään kirjoitelemaankaan. Välillä elämäni tuntuu vain niin tylsältä, vaikka ei minulla kyllä liikaa vapaa-aikaakaan kyllä ole kun jatkuvasti olen nytkin tehnyt jotain myymisestä ja huoneensiivoamisesta koiralenkkeilyyn. Ja kesä kuluu! Yhyy.

Toivon nyt vain, että tämäkin inhottava sadekausi saisi pian loppunsa ja muutaman viikon voisi viettää vielä aurinkoista kesälomaa :) Se olisi ihanaa. :)

Niin ja suosittelisin vielä kaikille Elina Rouhiaisen Kesytön kirjaa. Jälleen yksi hyvä suomalainen kirja ja tästä tulee vielä kaksi jatko-osaakin. Ei minulla nyt taida olla muuta joten palailen loputtoman siivouksen pariin xD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer