lauantai 21. heinäkuuta 2012

Nimppari :)

Jonka muistin vasta juuri äskön kun mietin, että mitä tunkisin otsikoksi. Kerrankin siis äitini ja minun yhteisiä nimppareita ei ole juhlittu mitenkään. Ja ei mikään ihmekään kun molemmat lähettiin tänä aamuna vain suoraan töihin ;) Äsh, pitäisi varmaan jaksaa kirjoittaa tapahtumia sunnuntaista lähtien, mutta olen laiska enkä jaksa kovin tarkkaan..

Maanantaina mulla olikin 9h töitä enkä siis oikein häärännytkään sinäpäivänä muuta. Kiva sade jatkui koko päivän kyllä. Olen itseasiassa aika tyytyväinen silloin kun töissä ollessani sataa, koska siten en ala kadehtimaan oikeasti lomaa viettäviä ^^'

*click*
Tiistaina taas lähdin oikein kunnolla kiertelemään kauppoja. Kävin myös sisustustalolla katselemassa kivoja tapetteja ja verhoja huoneeseeni.  Löysin yhden kivan puccinin laukun kauppoja kierrellessäni, jota varmaan käytän ainakin jossain vaiheessa myös koululaukkuna, katsotaan ;) Muutakin pikkuhilua päätyi kyllä mukaan, mutta päivän kohokohta kyllä oli kun sitten kiertelyjen jälkeen pääsin morjestamaan rippileirikämppistäni ja käymään tämän kodissa. Meillä oli ihan mukavaa, mutta olisi ollut kiva jutella kauemminkin :)

Keskiviikon vietin siivoillen ja kirjoitellen tuota viimeistä rippileiri postausta. Herran jumala kun siinä meni kauan! Mutta nyt se on rustattu ^^ Olen hyvin tyytyväinen asiaan. Niin ja katselin aika monet nettikaupat kyllä läpi uskaltamatta kuitenkaan ostaa mitään.. Olen kyllä hyvin järkevä, eikö niin?

Onlyn nahkatakki :)
Torstaina hilluin jälleen töissä, vaikkakin vain aamuvuoron. Puoli kolmelta siis lopulta pääsin ja kävelin muutaman kilsan keskustaan kun laiskana olin iskän kyydillä töihin kulkenut eikä hänellä ollut aikaa kuskata siinä välissä. Kävinkin sitten poliisilaitoksella aikeinani hakea ajokorttini, mutta olin unohtanut ottaa ajolupalappuni mukaan -.- Hyvä minä. Mutta kävelyhän on hyvästä.. Ja olisin varmaan muutenkin kävellyt lähelle poliisilaitosta kun tori siinä lähellä on. Kiersin kaikki kojut läpi kivannäköisen takin toivossa, mutta kun sellaista ei löytynyt niin lähdin katselemaan sellaisia kunnon vaatekaupoista. Ja löysinhän minä lopulta mieleiseni Vero Modasta hieman alle 6oegee. Olen kyllä oikein tyytyväinen, mutta nyt olen alkanut pohtia ongelmallista tilannettani kun minulla on sekä nahkainen ja musta laukku & takki, jotka eivät kyllä kovin hyvin erotu toisistaan.. Täytyy varmaan ostaa toinen laukku tai takki ;) Tai molemmat. Heh. Olen tullut tuhlailevalle päälle kun tästä kesätyöstä saa niin kivasti rahaa :D

Torstai illalla oli muuten maailman mahtavin sää kuvaukselle. Siis siinä hieman kymmenen jälkeen. Meillä nimittäin ainakin oli satanut ja sitten alkoi paistaa laskeva aurinko, joka nostatti todella taianomaisen sumun kaiken päälle. Siinä tuli koiralenkin jälkeen kiire hakea kamera! Ja voi että kun tuskailin sen kanssa kun millään en meinannut saada maisemaan kuvattua niin taianomaisena kuin se oikeasti oli. Siinä jotenkin kun seisoi kaiken keskellä niin oli hankala päättää kuvauskohdetta! Jatkoin kuvaamista vielä hieman auringonlaskun jälkeenkin kun silloin on niin hyvä valo ja olin kuitenkin jo ulkona. Muutama kuva siis illasta. :D







Perjantaiksi olin varautunut tekemään iltavuoron, mutta aamulla sainkin viestin, että aamuvuoro oli sairastunut ja minua kyseltiin tilalle. Eli hyvästi suunnitelmat kirjoittaa postaus ja löhöily. Minä tyttö lähdin töihin! xD Oli vielä aika hiljainenkin päivä joten sain muutaman kuvankin napattua. Ne ovat kyllä niiiiin nopsasti räpsäistyä, että pahoittelen suuresti kaikenlaisia värivirheitä, joita en nyt jaksanut korjailla... Tummien pilvien ja ukkosen lähestyminen vähän arvelutti, mutta sepä kiersikin. Se oli oikeastaan ihan mielenkiintoista seurata tummien pilvien ohi menemistä ja tummaa sadetta, jonka näki niistä laskeutuvan. Yksi jyrähdyskin saattoi kestää reilusti yli kymmenen sekunttia. Harmittaa vain kun en koskaan saanut kuvattua salamaa D:


Siinä vasemmalla näkyy aika kivasti toi tumma sade ;D
Tänään mulla oli taas paras vuoro eli aamuvuoro Muurlassa, joista oikeasti tykkään. Nytkin oli jatkuvasti porukkaa paikalla elikkä mulla oli koko ajan tekemistä. Sen lisäksi on kivaa aamuvuorosta kotiin tullessa, että on on niin paljon vielä päivää jäljellä. Jotenkin kun nuo iltavuoroja edeltävät tunnit tuntuvat menevän pääasiassa vain yöpuvussa lepäilyyn ja nukkumiseen! :S Varsinkaan kun minun "aamuvuorot" alkaa vasta siinä 10-11 maissa, joten voin heräilläkin aika myöhäsesti.

Ja nyt kun en enää jaksa kirjoittaa mistään turhasta niin voisin vaikka lopetellakin. Onko niitä ideoita muuten erikoispostaukseksi? ^^


2 kommenttia:

  1. Anteeks oli pakko kommentoida mut oon itekki jonna ja mun äidil oli kans tollo nimpparit :D Kiva blogi!

    VastaaPoista
  2. Hahaa :D Ja oikein paljon kiitoksia :)

    VastaaPoista

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer