maanantai 9. heinäkuuta 2012

Huvittunut

Olen kai nyt jo pidemmän aikaa missannut jutut tästä upouudesta (ainakin minulle xD) trendidieetistä, fleksitarismista. Ö.ö Äskettäin satuin kuitenkin eksymään Iltasanomien sivulle, jossa tämä mainittiin. Sen jälkeen päätin ottaa hieman lisää selkoa tästä niin uskomattoman hienon (=hankalan äännettävän) kuuloisesta dieetistä, vaikka yleensä en mitään laihduttajajuttuja kovin paljoa seuraile.
Tämä juttuhan on tullut jo esille siellä toukokuun alussa, mutta olen siinä vaiheessa tainnut jo siirtyä ainakin henkisesti kesälomalle..

Jos nyt joku on samoilla linjoilla kanssani, sivistän häntä nyt kertomalla, että tuo hieno sana tarkoittaa osa-aikaista kasvissyöntiä eli sillä dieetillä oleskeleva syö suurimmaksi osaksi kasviksia, mutta saa syödä myös mukaan hieman lihaa.

Juuri tämä piirre minua alkoi kovinkin naurattamaan. Olen siis noudattanut kyseistä dieettiä jo muutaman vuodenkin xD Niin on tainnut moni muukin ihminen kylläkin, mutta nyt ainakin omasta mielestäni (ainakin melko) normaalille syömistavalle on kehitetty uusi nimi ja kohotettu se trendin tasolle. Siis mitä ihmettä! xD

©Iltalehti Onko tällaisessa annoksessa muka jtn. erikoista xDD

Viime postauksessa kun kuvailin syömisiäni niin siinähän näkyi myös, että vain yhdellä ateriallani oli lihaa mukana ja joinakin päivinä en syö ollenkaan -kuten tänään. Se on vain meidän perheessä helppoa kun isäni on kasvissyöjä ja meillä on usein kasvispainotteista ruokaa. Voi että kun olen nyt pollea kun viimeinkin ymmärsin, että olen fleksitaristi :DD Mahtavaa kun joku viimeinkin viitsi informoida asiasta...

Mutta juu... Asiasta ehkä hieman eteenpäin.. *pyyhkii kyyneliä silmäkulmasta* Mitä olen tehnyt viimepäivät? Tuota... Olen tainnut enimmäkseen hillua datailemassa ja seikkailemassa erilaisilla sivuilla. Sunnuntaina visitoin hyvin nopeasti S-järvipäivillä, joka siis on oman kylämme juhlapäivä.. Kaikkea kivaa ostettavaa ja tapahtumaa... Yöh. En oikein pidä sellaisesta meiningistä, että kaikki saavat täällä elää täydellisessä yhteishengessä, vaikka jokainen oikeasti juoruaa jokaisesta. Ei siis ihme, että en viihdy suuressa joukossa ah, niin rakkaita kyläläisiä D:

Sään piti tänään olla kirkas ja aurinkoinen, mutta vasta näillä hetkillä näin ensimmäiset pilkahdukset sinisestä taivaasta. Forecan väki voisi painua mettään... Tarkoitus oli ollut mennä mökille aurinkoa ottamaan, mutta koska tämä ei enää harmaan taivaan nähtyäni, tuntunut mukavalta, niin päätinpä jäädä datailemaan. Katsoin tänään jo hieman asuntoja, joihin minulla voisi olla mahdollisuuksia hakea ensivuonna. Helsingistä kun meinaan siis solukämpän varmaankin vuokrata.

Postauksen kuvat ovat muuten sitten randomeita viikon aikana otettuja :)

Ja meinasin melkein unohtaa, että kyllähän minä eilen siivosin!!1 Juuri sen hirvityskaapin, josta aikaisemmin puhuin. Meinasi siinä hieman tuskastua kun olin kaapin sisällön lattialle purkanut enkä itse siinä kunnolla kävellä enää pystynytkän (siis lattialla) kun niin täynnä rojua se oli. Kuitenkin sain sen jollain ihmeen kaupalla (Ja muutamalla isolla mustalla säkillä) siistiksi ja nyt voin vain tyytyväisenä ihailla käsieni jälkeä. Kyllä kannatti! Äässhhtttt, minua ärsyttää tuo riparipostaus kun en saa sitä eteenpäin! Pitäisi vain ottaa itseään niskasta kiinni ja ryhtyä toimeen... Siihen asti.. Näkemiin! (Onko btw. joku muukin katsonut niitä eläinvideoita, joissa aina se maapallo toivotti lopuksi noin??)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer