perjantai 15. kesäkuuta 2012

Touhukasta elämää

Awwwws. Pääsin viimeinkin koneelleni yli viikon tauon jälkeen. Tämä on ihan M-A-H-TAVAA. Napostelen tässä samalla myös synttärisuklaalevyäni ja kuuntelen hyvää musaa Spotifystä. Voiko elämä paremmin mennä? Rippileirillä siis oleskelin keskiviikosta keskiviikkoon, mutta ajattelin siitä kirjoittaa ihan erillisen postauksen. Voin kuitenkin sanoa, että hauskaa oli, mutta pois pääseminen oli kyllä kanssa ihanaa. Olen vain niin kotirakas ihminen.

Keskiviikkona aika menikin tavaroiden purkamiseen ja koiralenkkien tekemiseen, mutta torstaina (=eilen) minulla olikin sitten vuorossa vähän jännempi päivä. Vuorossa oli nimittäin mopo&traktori teoriakoe!! Jännäsin sitä ihan älyttömästi. Mutta pääsin läpi. 4 virhettä onnistuin tekemään, mutta onneksi 2, 1 ja 1 jaksoissa niin ettei mihinkään tullut yli kolmea.Olin älyttömän helpottunut nähdessäni sen kirotun sinisen ruudun ilmoittavan asiasta. En sitäkään kuitenkaan ehtinyt kauan miettiä kun suoraan piti mennä ensimmäistä kertaa töihin mansikoita myymään! Ja niistähän minun piti ottaa kuva, mutta enpäs ehtinyt D: Ei ole siis teille kuvia. I'm sorry. Nyt kuitenkin ajattelin  kuvata edes skootterini niin jotakin kuvaa saan edes päivästä.

Siinä on minun Hondani ^^

Tänään taas oli vuorossa kovempaakin kovempi siivouspäivä. Tämä toimii samalla juhannussiivouksena kun äitiliini sai sellaisen päähänsä. Yritin myös leipoa raparperimuffinsseja, mutta... Tuotanoin. Olivat ne ihan hyvän makuisia, mutta taisin tehdä jotain väärin kun ne lässähtivät keksin näköisiksi... Köh, köh. Huomenna on taas hirvee touhuntäytteinen päivä. Katsotaan vaan miten selviän. Äääshhh, ja oikeasti mun on pakko jossain vaiheessa saada julkaistua Naarilastakin jokin uskomattoman pitkä kuvapostaus, mutta en pysty siihen todellakaan vielä tänään. Joten näkemisiin. ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer