lauantai 3. maaliskuuta 2012

Kevättä rinnassa

Grillausta
En ole nyt moneen päivään kirjoitellut, koska yksinkertaisesti koneella olo aikani on supistunut hyvin pieneksi lukemisen takia. En osaa tasapainottaa, että olisin välillä koneella ja välillä lukisin. xD Se on sitten joko tai. Mutta ulkona on LÄMMIN. Varjossakin näyttää jo +5!!! Kevät tulloooo! *pomppii riemuissaan* ja auringossa oleva mittari näyttää +20.. joo totanoin...

Mitäs olen tehnyt nämä päivät sunnuntaista lähtien?? Pohdin tässä juuri, että pystyisikö tekemisiäni kuvaamaan yhdellä lauseella, mutta se ei taida olla mahdollista. Sunnuntaina kävimme perheen kanssa älypitkän koiralenkin, jonka jälkeen grillasimme. Lisäksi olen tietenkin heilunut koulussa ja lukenut kirjoja. Sain muuten siitä maantiedon työstä 10½ -kyllä, se on mahdollista- ja rankasta 9½. Lisäksi jotenkin onnistuin saamaan luokkamme parhaan tuloksen sellaisesta oudosta metsävisasta, johon osallistuvat luokat ympäri Suomea... Outoa sanon minä. Ja 5. Yön talo tuli <3 Ja, ja, ja... -Herppeenluoma kohtauss...- sitten tänään suunniteltiin kesäkuussa olevia rippijuhlia. Jotkut varmaan sanovat, että vielä liian aikaista, mutta jotkut paikat täytyykin varata älyttömän aikaisin ja kuitenkin paikalle on tulossa about 50-60 ihmistä. Nyt tuli jonkinlainen mekko-kuumekkin kun aloin etsimään kivan näköistä yksilöä xD
Niin, eipä tässä taas muuta kuin tällainen päivittelypostaus, jonka laadusta olen hyvin pahoillani xD Kone myös sönkkää jotain, eikä anna minun esikatsella ollenkaan tätä D:

Ps: Mainostelen tässä nyt mielestäni tosi hyvää blogia, jota olen seurannut kaikkein kauiten: http://puoliverinenprinssi.blogspot.com/ Käykääs tsekkailemassa!

3/4 lenkillä mukana olleista koirista kuvassa xD
Ja tässä vika pönttöpää, joka yrittää koko ajan raahata liian isoja keppejä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer