lauantai 18. helmikuuta 2012

Hiihtis :DD

Huomatkaahan, että älysin hienosti jo tehdä noita muita sivuja tuonne! ^^ Voitte niitä myös urkkia kun saan ne valmiiksi!

Aww. Nyt on kyllä mukavat tunnelmat minulla. Hiihtoloma alkoi eilen ja tänään sain vielä kesätyöpaikankin kun haastattelu meni tosi hyvin ^^ Lisäksi torstaina sain kemiankokeen, josta tuli 10- ja ranskan koekkin oli helppo! Ja nyt ei ole yli viikkoon koulua! Eli mukavaa on.

Se kesätyöpaikka on myyjänä 15km päässä ja ihan mukava palkkakin vielä. Sunnuntaisin yli 12e/h! JA kun mulla ei oikein muita kesäsuunnitelmia ole kuin riparin käyminen, joka sekin on vain alkukesästä, voin olla siellä töissä ihan mukavan aikaakin. Ja laskeskelin, että kokonaispalkka voisi kesän jälkeen pyöriä 2500-3000e kieppeillä. Ja rahaa minä kyllä tarvitsen, koska olen suuresti tuhlailevaaa sorttia.

Luin myös uusimman vampyyripäiväkirjan ja voi että kun se on koukuttava! Ja luinhan toki kaikkea muutakin näiden päivien aikan, koska hirvittävä lukuinto on nyt saapunut kohdalleni xD Hyvä jos muuta olen tehnyt kun lukenut, lukenut ja lukenut... Ja tästä syystä minulla ei olekkaan enempää kirjoteltavaa, joten au revoir!

Näitä ei vaan voi katsoa nauramatta xDDDD *lol*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer