keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Uus bestis lisää

Eipä tullut tauosta kovin pitkä, sillä käytiin iskän kanssa ostamassa uus läppäri jo eilen :D En olisi kyllä enää kestänyt kauaa pelkällä tabletti+kännykkä yhdistelmällä. Riippuvainen? Njääh.....

Koska tänä väliaikana en ole paljoa puuhaillut niin postaus koskee miltein pelkästään läppäriselostusta. Koittakaa kestää! Tää mun uus kone on siis Toshiban P850, mikä makso jtn 600e? Suurin ero mun vanhaan läppäriin on toi Windows 8 käyttöjärjestelmä, mitä vastaan mä eka olin, mutta nyt kun oon vähän tutkaillut niin myönnän, että ihan kelvollinen se on ;) Kummastelin myös äänentoistoa, joka on paljon parempi kuin vanhassa koneessani.

Tässä kaiken uuden tiedon ympäröimänä oli ihana huomata, että Chromeen pääsin vanhoilla tunnuksilla ja kaikki tutut sivustot yms. oli juuri niin kuin ne oli vanhassakin <3 Oon tässä nyt pitkin päivää lataillut kaikkee tarvittavaa tähän ja nyt alkaa olemaan jo must-jutut kerätty :D (mut mitä vammaa sain selville, että heinäkuussa tulee muutos, että ei voi lukea enää blogeja bloggerin kautta :O Ooks te kuullu tällasesta?)

Ulkomuotokin eroaa aika paljon, mutta vaan hyvällä tavalla. Tää on mielestä paljon pätevämmän ja virallisemman näköinen ja painaakin vähemmän. Myös oma numeronäppäimistö on ehdotonta plussaa. Kirjaimet oon myös eroteltu kivasti niin helppo kirjoittaa :D

Varmaan tuun viellä tässä lähipäivien aikana oppii paljon uusia kikkoja kun tutustun vähän paremmin mun uuteen parhaaseen kaveriin. Tähän asti olen kuitenkin todella tyytyväinen. :)


Nyt tää tyttö lähtee laittamaan ruokaa. Mitä parhaimpia viikkoja sinne teille lukijoille, puspus!

2 kommenttia:

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer