tiistai 26. maaliskuuta 2013

Lukunurkkaan hautautunut

Meinaa blogin päivittelyt jäädä kun olen viimeinkin uppoutunut mun ihanan kirjapinon pariin, joka on kirjahyllyyn melkein puolen vuoden ajan kerääntynyt. Kaikki on niin ihania, että mulla on aina valitsemisenvaikeus, että minkä luen seuraavaksi. ^^'

Muuten en ookaan tehnyt paljon kummoisempia la-ti päivinä paitsi, että kaveri tuli kylää sunnuntaina ja pidettiin vähän hauskaa. Päivät vaan meinaa kulua silti jotenkin niin nopeasti, että sitähän ihmettelee jo, että ensi viikolla onkin jo huhtikuu. Ö.ö On myös ollut kivaa kun ulkona on päivisin plusasteista ja tiet on koko ajan sulamassa yhä enemmän. Tää tyttö janoaa kesää! 67 päivää, joista vain 45 on koulupäiviä (mukaanlukien meidän luokkaretki) enää kesälomaan!! Alle 10vko ja peruskoulu ohi! Odotan sitä aika jännittynein, mutta samalla hieman haiken tunnelmin, koska jätän miltein kaiken tutun kesäloman jälkeen. Välillä on todella hankala ainakin mulle elää tässä hetkessä kun ajattelen vain niit isompia juttuja tulevaisuudessa. Onko muilla samaa ongelmaa?

Eipä mulla mtn erikoisempia, hyviä viikonjatkoja! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer