sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Koiria ja muuta hömppää

Onpa jälleen kulunut yksi viikko ja ollaan lähempänä kesälomaa! Ei vaan jaksaisi odottaa. Mulla meni viikonloppu kivasti rentoutuessa. Eilinen meni multa vaan jotenkin ihan tyystin ohi niinkuin lauantait ylens meneekin. Oon myös huomannut, että ihmiset ei taida hirveesti ehtiä/jaksaa postailla lauantaina eikä oikein sunnuntainakaan. Ainakaan ne tyypit, joita mä seurailen. Mä kuitenkin kirjoittelen mielummin viikonloppuna kun on enemmän aikaa jne...

Tänään vietettiin pikkuveljen synttäreitä, joten on tullut mässäiltyä aika reippaasti! Lisäks siivosin mun huoneen kunnolla, mikä on hyvä, sillä se aina jotenkin menee kauhiaan kuntoon viikonlopun aikana. Silti tuntuu, että en ehtinyt oikeastaan mitään tehä näiden kahden päivän sisällä siihen verraten, mitä olin suunnitellut perjantaina.... Kuvia mulla tällä kertaa onneksi löytyy kun nappasin eilen kameran mukaan koiralenkille kun niiiiiiin nätti ilma <3 Awws.

En voi malttaa kevään tuloa ja niinkin pientä juttua, että pääsen lisäilemään kevätbanneria tohon ylös! Yritän silti nauttia viellä näistä lumimaisemista ja välillä näkyvissä olevasta sinisestä taivaasta :))


Ensimmäiset pajunkissat on jo näkyvissä!





Mutta nyt meen viettämään viikonlopun viimeisiä tunteja, moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer