lauantai 1. kesäkuuta 2013

Toivelistaa

Kyllä kyllä, on kesäloman ensimmäinen päivä ja mun pitäis jaksaa julkaista kuvia viimeisistä, tapahtumarikkaista päivistä, mutta en jaksanut alkaa niitä muokata vielä ^^' Tärkeintä on, että mun kesäloma alkoi ja peruskoulu loppui ja oon sairaan tyytyväinen :)) Postausta tulee varmaan ylihuomenna kun huomenna vielä on muutamat juhlat...

Nyt haluun kuitenkin julkaista mun toivelistaa kesäksi, mitä toivon ensiviikolla pidettäviin synttäreihini tai sen jälkeen hankin itse. Tässä siis tulisi:





Thomas Sabon korut
Jokin Lumia
50mm putki <3
Sykemittari
Canonin kaukolaukaisin
Kylmää käteistä
Muffinssivuoka
Tollanen miniukko/akka
Photoshop!!
Voisi oppia piirtämään?
Lahjakortteja, varsinkin Suomalaiseen olisi käyttöä...



Ja ihmiset,
HYVÄÄ KESÄÄ!

1 kommentti:

  1. mä voin antaa sul tommosem miniakkaukon xd nimittäin sellainen mun nurkassa pölyttyy

    VastaaPoista

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer