lauantai 6. huhtikuuta 2013

Päivittelyä


Voi kun oon ollut jälleen laiska ja vitkuttanut tätä postaamista jatkuvasti. Nythän eletään siis jo huhtikuun kuudetta päivää, hui :O On unohdettu pääsiäiset ja siirrytty takaisin arkirytmiin. Mä itse elän ainakin pientä koehengähdys aikaa, joka tosin loppuu kohta, sillä ei ensi, mutta sitä seuraavalla viikolla (voiko sanoa yliviikolla xD) mulla alkaa tulla valtakunnallisia. Ranska, enkku, matikka, ruotsi ja äikkä + muut tavalliset kokeet. Klunks.

Tällä viikolla oon kuitenkin ottanut todella rennosti kirjoja lukemalla, kaverin luona kyläilemällä ja hieman shoppaamalla. Yllä olevissa kuvissa näkyy mun uudet farkut H&M:stä sekä ihku paita Lindexilt. Mä vähän innostuin taas kuvailemaan jalustan kanssa ja kuvasaldokin oli sen näköinen (Ette halua edes tietää kuinka monta sataa). Sen lisäks aloitin lopulta lenkkeilemisen kun koko talven olen lenkkikamoja hankkinut. Kaikki kuvat on otettu tnä, koska vaikka kannoin useampanakin päivänä kameraa mukana, niin enpäs silti jaksanut kuvailla... Ehkä nää poseraukset jotenkin lievitti mun omatunnontuskia??

Noin. Jee, päivittelyt kirjoitettu, ehkä jaksan seuraavaksi rustata jotain mielenkiintoisempaakin teille. Siihen asti siis hanit, viettäkää ihana viikonloppu! :)

6 kommenttia:

  1. Tosi kiva blogi! :>
    Jään lukijaks.



    www.findareasontosmileee.blogspot.com

    Tein uuden blogin käys kurkkaan ja liittyyn jos kiinnostaa!

    VastaaPoista
  2. kivat noi farkut ja kaunis oot! tykkään sun tavasta kirjottaa :)

    VastaaPoista
  3. kiva blogi :)
    http://youarethemissingpeace.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Olisin niin kiitollinen pikku kommentista ^^

Big Red Mouse Pointer